Reconstructieverzekering helpt uw administratie er weer bovenop
U moet er niet aan denken dat uw administratie verloren gaat. Niet alleen uw klantinformatie, maar ook projectadministraties en financiële gegevens zoals openstaande facturen bent u kwijt. Op zo'n moment is het prettig om terug te kunnen vallen op uw reconstructieverzekering.
Als u niet over een actuele back up beschikt, kunnen de bedragen die u moet betalen om al uw gegevens te achterhalen fors oplopen. De reconstructiekosten verzekering vergoedt alle kosten die u moet maken om na een calamiteit uw administratieve bedrijfsgegevens te herstellen.
Reconstructieverzekering
Niet alleen uw papieren administratie is verzekerd met de reconstructieverzekering, ook de software die u gebruikt voor uw administratieve processen, de feitelijke computerbestanden en gegevens die op andere dragers zoals dvd's staan, vallen onder de dekking.
Voordelen van de reconstructieverzekering
- Dekking van de reconstructiekosten van uw bedrijfsadministratie.
- Ook software en digitale informatiedragers zijn verzekerd.
- Scherpe premie en uitstekende voorwaarden.
- Extra: neem uw reconstructieverzekering op in het totaalpakket bedrijfsverzekeringen en profiteer van extra premievoordeel.
Vragen over uw reconstructieverzekering? Mail ons of bel voor persoonlijk advies: 071 514 0447.
Bundel uw bedrijfsverzekeringen
Uw reconstructieverzekering kunt u opnemen in ons flexibele pakket bedrijfsverzekeringen. Dit levert u extra premiekorting op en alle polissen sluiten naadloos op elkaar aan.
Alle producten binnen de categorie Bedrijfsschade
Meer informatie over de wijze waarop wij u van dienst zijn en de kosten van onze dienstverlening kunt u lezen in onze vergelijkingskaarten.